szeptember 23, 2011

Ilyen is van:(
KÁPOSZTÁS LASKA

mert, hogy én laskának nevezem, káposztás laska, diós laska, mákos laska.
Már rég nem ettünk káposztás laskát. Káposztás makarónit azt igen, de valahogy az nem olyan...
és, hogy ilyen is van, az én laskám helyből nem szárad. Vagy egy kis vízzel többet tehettem belé? Nem tudom, de már háromszor összegyúrtam és mégis nagyon nehéz vele dolgozni. Ragad. Vagy az idő is rádolgozik. Mindjárt esik, meg a levegő is nedves.
Deee, nem adom meg azt az örömöt az ördögnek, hogy földhöz vágjam(kukába), ki várom türelemmel a végét.
Addig bepötyögtettem, ha netán ti is hasonló gondokkal küszködtök majd, kukába kerül a nem sikerült művetek, nem is olyan nagy baj, csak ne csapjátok oda, jöjjetek ki győztesen a nem kívánt helyzetből:).

ui: pedig milyen bosszús tud(na) lenni az ember (leánya) olykor...és érthető is, gyarló emberi szemmel nézve...

2 megjegyzés: