március 22, 2010

Three day pickles! 3 nap-os savanyú káposzta! Közben megsavanyodott a káposztám, nem mondom ez alatt az idő alatt amikor le öntöttem a levét és vissza öntöttem volt egy kis bűz a konyhámban, de megérte. Nagyon finom+olcsón jöttem ki vele, még ha nem is vennénk figyelembe, hogy a káposztát St Patrick's day-en szerezte be nekem Márton bátyám olcsón (az Íreknek tradicionális eledelük, ilyenkor olcsó a káposzta). Kb 50 cents-be került egy fej káposzta. Ami azt jelentené, hogy máskor 59 cents 1 pound (0.45 kg).
Ja és mindjárt elfelejtem a csuporban káposzta lé van szívesen adnám Timi barátunknak...

A csípős paprika nem véletlen lóg ott a foton, nagyon szeretjük és ráadásul egészséges fogyasztani.

4 megjegyzés:

  1. Kulonosen ,nagyon szepen koszoni TIMI barat, jo is volna...biztos fincsi.Fogyasszatok joetvagyal es egeszseggel.MI IS GONDOLUNK REATOK!

    VálaszTörlés
  2. Itt nálunk 17 centért kaptam káposztát St. Patrick napra. Kell én is savanyitsak hamarosan egy kis káposztát

    VálaszTörlés
  3. latom ugyanazon a konyhan nottunk.Orvendek hogy elinditottad

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta es a foto is jol sikerult...

    VálaszTörlés